Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Lägg dom apparna du inte vill ha på någon annan sida då.

Testade i princip alla konkurrenterna till iPad och iPhone i helgen. Det finns ingen som ens är i närheten av samma helhetskänsla! Bara en sån grej som att få "flyt" i allt. Ta en Samsung Galaxy S II t.ex, tar man fram bildmappen och ska bläddra mellan bilderna känns det som ett kliv 5 år tillbaka.

En kul grej är att jag såg två ägare till android-telefoner som hade någon typ av "iPhone-tema". Allt såg ut som det gör på en iPhone :lol:
av llesrof
...och inte är den speciellt stabil heller. Webbläsaren hänger sig och kraschar titt som tätt. Applikationer kraschar också. Jag kan fortfarande inte förlika mig, eller se poängen med, att inte kunna spara bilder och filer där JAG vill. Näe, alla bilder hamnar i en stor skithög och sedan får jag skapa album och lägga ett "alias" av bilden där. Vill jag ta bort den ur den osorterade skithögen tar jag bort den överallt. Det kanske ökar prestandan i databasen som håller reda på filerna, men jag borde ändå kunna få välja var jag vill sppara en bild. Hur apparatjäveln sedan löser det rent tekniskt skiter jag i. Don får gärna spara datan i en enda stor skithög om den vill det, men jag vill inte rota i denna hög. Men det tvingas man att göra. Det känns som att gå 25 år tillbaka då man fick snåla bet bits n bytes för att optimera prestanda och minnesanvändning. Apple känns som något från 1884 (i dubbel bemärkelse) men i en kostym från 2011,
Volvo 740 fördelare

Du kan ju till och med ha kvar fördelaren ist[…]

p-sim (mini sim) surf xc40

Bump! har du funderat på tex. Vimla eller[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Håller tummarna.... En granne hade på […]

Jag skulle testat så stor som möjligt.[…]