Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej alla,

Jag har en V70II R-design (röd)utan emblem på bakluckan, till och med utan Volvo.... min kompis har en Ocean race med blå färg, han e sugen på att ta bort sina emblem men skulle gärna vilja se någon annans bil innan han gör detta. Jag har sett blåa V70 utan emblem men inte hunnit fota så finns det någon här som kan lägga upp en bild på en mörkblå V70 utan emblem?
tack för svaren, på volvos bygg en bil så tar den bara bort motorbeteckningen och jag har en röd bil med dubbla blås där jag tagit bort alla märken men kanske ska ta och trolla med ett program åt polarn istället men hoppas på en riktig bild då ja sett flera i Gbg men aldrig hunnit fota.
Bilar utan emblem brukat i 99 fall av100 vara snikmodellen
av Lazy
oldtimersmc skrev:Bilar utan emblem brukat i 99 fall av100 vara snikmodellen
Fel, fel, fel, på min tidigare arbetsplats var ca.30% av bilarna utan emblem på bakpartiet och där fanns bla. volvo c30 t5, v50 t5, octavia rs, så det stämmer inte.
Ynot skrev:
Fel, fel, fel, på min tidigare arbetsplats var ca.30% av bilarna utan emblem på bakpartiet och där fanns bla. volvo c30 t5, v50 t5, octavia rs, så det stämmer inte.
As I said...
av Lazy
oldtimersmc skrev:
Ynot skrev:
As I said...
?:-/

Det börjar bli hög tid att bagageutr[…]

Till och från så hackar bilen lite vid[…]

V70 1,6 Diesel rycker

Jag har själv bytt tre av mina fyra spridare […]

Funderar på att leta lite på skroten e[…]