Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Enzo skrev:
Mccartney skrev:Var inne idag hos två olika bilfirmor och frågade efter en ny xc70.....säljaren kom med ett förslag och det var att slå till på en XC70 D3 awd ocean race automat.

Fick pris på en sådan för 390ca då valde jag till elspeglar, elförarstol, tidur, vinge, tonade rutor 5st samt fast drag.

Tycker detta låter som en bra affär men funderar på om man ska välja en D5 istället och är där något annat ni tycker man ska köpa extra till?
Fundera på en Summum istället för Ocean Race, mer komfort med 17-tums hjul och billigare när det ska bytas däck.
Du får elstolen och elspeglar i paketet. Jag tycker laminerade rutor är värda den rel. lilla merkostnaden och så är Premium Sound inte så dumt, om man nu lyssnar mkt på musik. Om inte så är väl mellansteget det "minsta" man ska ha. Vinge är ju ren kosmetika och pengar i sjön, men jag har en själv så jag ska vara tyst eg. ;) D5 är betydligt rappare, det går bara inte att komma ifrån.

Så istf Ocean Race, ta en Summum som ju är 5000 billigare och välj till teknikpaketet. Påslaget för Ocean Race är ju 5K jämfört med Summum, plus 10K för stol och speglar. Det är 15K, du får med andra ord nästa teknikpaket med PS för de pengarna.
Det är kampanjpris på ocean race så den är 5000 billigare än summum ska man dessutom ha metallic så är det ytterligare 7000 lika mycket som en elstol så en ocean race är mer prisvärd än än summum http://www.volvocars.com/se/sales-servi ... x?offer=48
P0171

Hej! V50 2,4 2005 Jag har fått felkoden P017[…]

Grå kanske är bättre, bara fä[…]

Är det en volvofälg?

Volvo v60 t3

Hej Idag hände någonting riktigt konsti[…]