Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av gnestakalle
Jag vet att det finns en självplockskrot i närheten av Västerås. Frågan är om någon på forumet vet om det finns någon självplockskrot närmare Stockholm.

Mvh GK
Användarvisningsbild
av vetten
Det skulle behövas en lista här över självplockskrotar runt om i Sverige eftersom det ju börjar bli ont om dom idag.

Ni kan ju komma med tips här vet-ja :-)-) och glöm inte skriva var i landet den finns.
Användarvisningsbild
av Nexus
Eskilstuna bildemontering får man gå ut skruva på själv om de ej har delen i lager.
Användarvisningsbild
av Ticken
Norr om stan. Sollentuna Bildemo.

Där inne har du en massa volvo och andra märken med självplock. Glöm inte hälsa till Roffe och hans schäfer när du går.

/Ticken
Användarvisningsbild
av vetten
Två stycken i Uppsalatrakten:

Skrotbolaget "Huldas" skrot i Uppsala.

Björklinge Bildemontering AB
av Jiim
Här runt västerbotten finns de

Lycksele bildemontering. klart den bästa! där du får gå och skruva från alla bilar dom har på gården

Skellefteå bilskrot. även där får du ta från alla bilar dom har på gården

Norrbottensbildemontering i Storsund utanför Älvsbyn. men dom har bara en liten självplock som är öppen på sommaren och hösten.
av Cicaro
I närheten av stockholm; Finns en självplocksskrot i Ösmo nere i nynäshamn... brukar iaf ha lite äldre volvos ... Annars av icke självplocksskrotarna så har jag mest handlat från attraco, de är inte så fasligt dyra fast de skruvat loss delen och testat den och säljer den med garanti...
Användarvisningsbild
av gnestakalle
Cicaro skrev:I närheten av stockholm; Finns en självplocksskrot i Ösmo nere i nynäshamn... brukar iaf ha lite äldre volvos ... Annars av icke självplocksskrotarna så har jag mest handlat från attraco, de är inte så fasligt dyra fast de skruvat loss delen och testat den och säljer den med garanti...
Vad heter den i Ösmo?

Mvh GK

Antar att alla ni som vill ha mekaniska handtag o[…]

Dubbelmassesvänghjul

Någon som vet huruvida min V70 2.5T B5254T6 […]

Elpriset

Vattenfall, 2020 ………… […]

Tack :-)