Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av dst02
De e ett gammalt problem som kommit å gått mellan de olika uppdateringarna. Jag ska prova hur de funkar i min bil när väl sambon kommer tillbaka me den så ska vi se hur de ligger till för mig.
av Kanglou
Gjorde en test jag med och tro på fan NU funkade det efter uppdateringen:)Men när jag byter låt så kör den random den hoppar hur som helst.Även fast jag har kryssat i mapp i usb inställningar?Ska kolla hur det ser ut i iPhone också.
av Kanglou
dst02 skrev:Jag har gjort en mer utförlig test nu å allt funkar utom laddning av iphonen genom usb´n. Någon som de funkar för å vilken kabel har ni? Jag har en hama.

Får du så att den spelar låtar från en skiva i taget?När jag byter låt så får jag vilken som helst.Den kör på radom?
av dst02
Kanglou skrev:
dst02 skrev:Jag har gjort en mer utförlig test nu å allt funkar utom laddning av iphonen genom usb´n. Någon som de funkar för å vilken kabel har ni? Jag har en hama.

Får du så att den spelar låtar från en skiva i taget?När jag byter låt så får jag vilken som helst.Den kör på radom?
Ja den spelar en skiva/lista i taget :) Upptäckte att de bara e med hama kabeln som den inte laddar, funkar utmärkt med apples originalkabel
av Kanglou
Hmm får ta mig en titt på varför den ändrar artist vid varje gång jag stegar framåt för ny låt.Har i iphonen skiva för skiva som mappar eller skiva för skiva vet inte varför det blir så?
Startproblem

Tycker det lutar starkt åt ett nytt batteri.

Tvättade bilen på länge idag och j[…]

Gasspjällsproblem i v70 2.0F 2008

För att helt utesluta nåt annat skull[…]

Nu är det fixat. Problemet var att en o ring […]