Jahaja..
Nog med att bilen kokade idag, och att kopplingen började beté sig konstigt genom att inte koppla ur ordentligt.
Verkar som att topplockspackningen läcker ut vatten i oljan..
Hittade även en jävla styrbox som inte borde vara där?
Eller har jag uppfattat det fel att det mekaniska insprutet har en box? :|
Iaf, det ligger då spridarkontakter och diverse andra kontakter i motorutrymmet som bara ligger.
Misstänker att tidigare ägare har avverkat motor efter motor i denna kärra, medtanke på detta.
Diverse spridarkontakter?
Boxen vi hittade..
enligt boschnummret så har den setat i en 360 glt.. :???:
Om jag har fattat det rätt så har jag alltså ett halvt styrsystem av sorten lh2.2 i bilen som bara skräpar?
Kan någon komma fram till en vettig slutsats ang. detta?
Lutar förövrigt mot att byta motor. Har en b230f från en 740 liggandes med komplett härva och boxar för lh2.2 som kanske hade setat bättre under huven?
Litar inte en sekund på dethär jävla mekaniska insprutet. Och urtrampningslagret låter som ett jädra mähä så lär ändå riva ner lådan och byta det.
Jag menar, dubbla ledningar för soppa och allt finns ju redan och pumpar och allt eftersom det sitter mekanisk sprut i nu..
Borde väl ändå bara vara att bulta i? :|
Garaget.org/st0hl
Orginal är för gubbjävlar!