- tis 11 okt 2011, 10:07
Var lite för snabb och blandade ihop saker och ting. Min gamla DW10 hade annan vattenpump etc så där var inte bara mjukvara. Gjorde en snabb koll och såg såklart att jag hade fel. (Borde kollat innan jag öppnade munnen...) Det är samma vattenpumpar, slangar etc. oavsett om bilen har *HEATER, *PHEATER eller *PARKHEAT.
Variosboy skrev:Får nog göra en Juholt...Guru skrev:Nej! På V70II är det inte bara mjukvara. Visst går det att eftermontera men det blir DYRT! Mao i praktiken nej.buddha skrev: men det är väl bara att i så fall lägga till mjukvara så ska detta funka , eller?
Gamla P2, dvs S60, V70N,XC70N, S80 och XC90, är det mjukvara som saknas. Går att köpa hos ÅF om man vill.
quote]
Nu blir jag nyfiken, menar du att det inte bara är mjukvara som skiljer mellan bilar som har tidur och inte?
Vad skiljer det mer!?

Var lite för snabb och blandade ihop saker och ting. Min gamla DW10 hade annan vattenpump etc så där var inte bara mjukvara. Gjorde en snabb koll och såg såklart att jag hade fel. (Borde kollat innan jag öppnade munnen...) Det är samma vattenpumpar, slangar etc. oavsett om bilen har *HEATER, *PHEATER eller *PARKHEAT.
20" 8-ekrad, Silver, Diamond Cut
Volvo V90 D4 Momentum Advanced SE MY19 - Familje/pendlarbil Edition
D4204T14|AW TG-81SC|Osmium Grey|Teknikpaket|H/K|Charcoal läder
19" 5 -trippelekrad, Techmatt, Diamond Cut
20" 8-ekrad, Silver, Diamond Cut