Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tallberg
Hej!
Efter tre besök hos verkstan med skrammel i bakluckan plus montering av backkamera så verkar inte inredningen (insidan av bakluckan inkl. plast detaljerna runt rutan) sitta speciellt fast längre.. Åker man i gupp så slår de emot lacken och rutan. Vet å fan vad verkstaden håller på med?? De åtgärdar ena stunden skrammel som lösa clips, skruvar å bits som blivigt kvar där inne, och fixar i andra vevan fler oljud och skitar ner tak å fan å hans moster!
Ska man inte kunna kräva lite seriösare mekaniker som faktiskt är rädda och varsamma om våra dyra ögonstenar?? Och inte ställer till med mera elände än som var innan man kom dit med den? Man blir ju rent av jävligt förbannad, å verkstaden verkar inte förstå något när man framför detta.. "suck"
Så nu tänkte ja försöka fixa den lösa inredningen själv, och då kommer min fråga.
Någon här som vet hur den tygbeklädda innerdelen sitter fast? det finns ju skruvar vid handtaget på insidan av luckan. men det borde väl vara fler någonstans? eller?

Mvh Johan
av s60freak
jag lider med dig..fyyfan vilka as, hursomhelst ska du absolut inte pilla o dona själv, dem har 3 verkstads besök på sig att försöka åtgärda felet sen tror jag du kan häva bil köpet.

I dotterns fall följde det inte med nå[…]

Kan ju vara så att affärsmodellen mot K[…]

Låter som det är dags att "palla u[…]

V60 sliter däck bak

Är i samma sits....de sliter insida bak! Ve[…]