Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tobbev
Nu har jag aktiverat mina kartor. Göteborg-Växjö i morgon så då smäller det (bara inte sensus brakar ihop = ingen barnmusik, då blir det ingen rolig resa med två barn)
av Tobbev
Mailet jag fick som skulle innehålla aktiveringskod och anvisningar var dock tomt. Koden fick jag ju på hemsidan när jag matade in chassinummer, men innehåller mailet något viktigt?
Användarvisningsbild
av petkas
nu är allting frid o fröjd igen,rti:n o sensusen funkar som det ska,fick nya progran varor o kartor installerade,tog sin tid men nu är man nöjd igen o på söndag bär det till rhodos :lol:

system 0997
kart V30.11.03
blåtand 5.00.17Q
av Robertson
Jag har samma versioner som petkas förutom att jag inte fått nya kartor än. Gjorde en service i måndags där de uppdaterade diverse mjukvaror.
Användarvisningsbild
av petkas
Robertson skrev:Jag har samma versioner som petkas förutom att jag inte fått nya kartor än. Gjorde en service i måndags där de uppdaterade diverse mjukvaror.
då ska det inte vara några problem att installera dom nya kartorna/skivorna.
av Robertson
Efter att ha uppdaterat till 0997 så finns nu valet att importera POI. Frågan är bara hur man skapar dessa, finns det någon dokumentation som beskriver det? Tänkte att det skulle vara enkelt att i datorn spara ned mina POI och sedan lägga in dem efter verkstaden har uppdaterat (eftersom de försvinner när de gör det). Verkar nämligen inte finnas en exportfunktion, då hade man kanske kunnat lista ut formatet själv.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 29
B200ft svårstartad

Temp.givaren (1) till temp.mätaren har runda […]

230fk går snålt

Har läst lite om hur en kass spjällä[…]

Slang ifrån luftfilterburk