Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Fred
Tartryffel skrev:Ang. strömförsörjning så satte jag en vanlig "strömtjuv" på den tjocka röda kabeln bakom stereon, funkar alldeles utmärkt :)
Ooh... :roll: Jag är lite allergisk mot strömtjuvar... :oops: Inte nog med att man kapar isoleringen på en av kablarna i bilens fasta elsystem...det finns också stor risk att det börjar glappa. När det dessutom är ett litet projekt att ta ur stereon så vill man ju inte råka ut för att man tappar kontakten. Just därför föredrar jag att löda in mig på befintliga stift så långt det går med minimal påverkan och maximal kontakt som resultat! :D

Fast jag erkänner villigt att strömtjuvar är MYCKET enklare!! 8)

Mvh
/Fred
Användarvisningsbild
av _zigge_
Går det att byta låtar och bläddra på Ipoden med iMIV:en samtidigt som man kör eller är den låst då... ??
Har hört att vissa fabrikat har valt att låsa den av säkerhetsskäl... :shock:
av Fred
Tartryffel skrev:Det går om du använder den i "simple mode"
...vilket bland annat innebär att låttitlarna inte visas i displayen. Skiftet mellan "Simple Mode" och "Advanced Mode" sker via "1 -20/DISC" ratten så det är enkel sak att ändra. Dock har jag väldigt sällan haft behovet av att sköta iPoden manuellt eftersom man kan sköta allt ifrån stereons kontroller. Dessutom sitter min iPod så pass gömd att det är knepigt att komma åt att styra den med dess egna kontroller.

Mvh
/Fred
av Fred
Den du länkar till är den som i denna tråd kallas för "USA-Spec". Om du tittar på bilden så ser du att det står "USA-Spec" i blå text på prylen.
Användarvisningsbild
av Bowen
Fred skrev:Den du länkar till är den som i denna tråd kallas för "USA-Spec". Om du tittar på bilden så ser du att det står "USA-Spec" i blå text på prylen.

Ah! där ser man.
Jag snackade precis med dom bakom e-bayannonsen, dom sa att det passar fint med min bil.
Jag skall läsa lite mer i denna tråd då om detta.

Tack skall du ha Fred, Igen.. :)
av llesrof
Hur menar du. Normalt sätt skall det inte vara några problem att spels upp från till exempel Spotify. Jag gör det i min bil med interfacet från Grom Audio.
Polestarmärke baklucka v60 D3

Hej, Jag köpte nyligen en v60 d3 -19. P&arin[…]

Tyvärr (?) innehåller Round Up inte g[…]

Hej Jag kan inte tänka mig att det har n&ari[…]

Plockat av och smörjt dragkroken och så[…]