Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Variosboy
Det kanske redan finns en sådan tråd, vad vet jag!?

Men det vore kul å veta vart folk fått sina Nick ifrån..

Själv kommer jag inte riktigt ihåg vart jag fått mitt nick ifrån. Eller jo, jag kommer ihåg att jag (av någon anledning) döpte mig till Varios för typ 16 år sen när man hängde på mIRC.. Efter att ha fått frågan sådär en 1458 gånger om man var kille eller tjej i olika diskussioner så fick det tillägget boy..

Med andra ord, det är en 14 årings Nick på en 30 år gammal man (eller gubbe!?)
Användarvisningsbild
av lilleman
Jag fick mitt som barn för att jag var så liten när jag föddes :lol:
Men jag är inte så lång nu heller 1.67 44 år ung :lol:

Mvh/Roger :)
Användarvisningsbild
av SvenB
Min bils bokstäver i regnumret. Lite fantasilöst, men det enda jag kom på just då. Skulle gärna byta men vet inte om man får och i så fall hur man gör. Dessutom börjar man kanske bli lite "småkänd" på forumet på grund av min aversion mot "fulxenon". Samt att jag försvarar fenomenet etanol som motorbränsle :D
Senast redigerad av 2 SvenB, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av Guligan
Jag är förstås Elfsborgssupporter. (Underbart att vara det som Göteborgare, gläds dock med framgångarna för GAIS och Häcken)
av blådåren
Lade en del tid på att byta all knapp-belysning i min V90 jag hade från grönt till blått , kände mej stornöjd och snyggt blev det, men jobbarkompisarna tyckte att man jobbade som en "blådåre" på rasterna för att fixa det... :P
av Amarace
Ama som i Amazon, race som i just race = Amarace, och det är väl inarbetat på Internet sedan 16 år tillbaka :)
Har alltid varit en Volvotok, och då främst Amazon förr.
Volvo 740 fördelare

Du kan ju till och med ha kvar fördelaren ist[…]

p-sim (mini sim) surf xc40

Bump! har du funderat på tex. Vimla eller[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Håller tummarna.... En granne hade på […]

Jag skulle testat så stor som möjligt.[…]