Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Skulle du kunna tänka dig att byta ut din grill?

Ja
19
51%
Nej
10
27%
Tycker inte det är tillräckligt stor skillnad på dom
Inga röster
0%
Det är inte värt pengarna
8
22%
Sån't höll jag på med när jag var cirkus 19 bast - med min Amazon 123GT och SAAB 99GL. Ni är kanske inte äldre?

Trots denna kommentar, jag kör inte i hatt.
Guligan skrev:Jag må väl vara originalfetischist men om jag var extremt sugen på nya grillen så hade jag nog sett till att byta hela bilen och inte bara en grill.
Ja det hade jag också om det inte vore så att det inte går att få en annorlunda bil, karossen är ju stort sett likadan 09-12? Är väl möjligen sidospeglarna som är lite omtrixade på 12:orna vad jag fattar. Däremot så skiljer ju sig innehållet, med exteriört är det ju ingen större skillnad. Så inget vet ju vilken årsmodell du kör sånär som på grillen då alltså:)
ja har en MY11, tycker inte att det är jätestor skillnad, däremot bytte jag ut det svarta gallret under grillen i stötfångaren mot ett aluminium nät, det blev snyggt tycker jag (har en 2,5 ft r-design). Många säger att det gjorde stor skillnad, skiljer sig lite ur mängden. 120 kr och 1,5 timmars jobb..... :)
Jag har bytt.
Kände att det var betydligt billigare att köpa ny grill än att köpa en ny bil av samma modell och utrustning.
Den känns mycket "nyare" för mig personligen, sedan är det ju lite kul när andra tror den är nyare än den är också :wink:

Dessutom har dom ju slutat med V8 till MY12... :(
Guligan skrev:
NordmanV8 skrev:
Dessutom har dom ju slutat med V8 till MY12... :(
Riktigt tråkigt, det kan jag hålla med om. Eftermontera Sensus på din bil istället då... :wink:
Det hade varit mumma. Men samma sak där, kostar nog mer än det smakar... ;)

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]