Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Ja.. Någon gång ska man ju uppleva riktigt bra fotboll, på plats! Why wait?? Nästa år kan det ju vara för sent..

Så jag tänkte kolla om det finns några fler forumiter som är sugna.

Min plan är att åka om 2-4 veckor. 2-3 dagar. (fre-sön vanligtvis). Paket med flyg eller att boka delarna separat spelar just ingen roll. Kostar kring 6-7000:- för en toppmatch (har bara skummat bland utbuden ännu).

Själv är jag mycket sugen på Barcelona som fotbollsresmål men är såklart öppen för alla förslag. Upplevelsen lär bli bra oavsett vilket land/liga man vill se.

Om du är intresserad så kan du väl skriva en rad här så går jag bärsärk på internet efter priser o paket omgående så vi får ett korrekt pris på helheten som man sedan tar ställning till. Men spannet verkar ligga kring 6-7000:- hur som helst, med en normalbiljett till match.

M V H
---> Matzen 10
Blir ingen fotbollresa denna månad. Men det blir en minisemester med frugan till Italien i vart fall (Alghero, Sardinien). Ons-lör. Kommer starta en ny tråd som heter "Semester med jagrullar.se". Innehållet kan ni ju fundera över :twisted: . (antagligen kommer jagrullar.se finnas med på kort. På något vis ;-) )

/M10
Registreringsskyltsbelysning var?

Nu har du fått många bra svar. Annars […]

AC problem V70 2016 D3

Då är det väl bara en felsökn[…]

Jag blev ganska irriterad på den där ch[…]

Volvo 740 fördelare

Det ör inte samma kabedragning. Det skiljer p[…]