Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Cox skrev:Så lite så :D du kommer garanterat bli nöjd med den. Helt underbart att alltid ha fullt batteri under vintern.
Hade varit trevligt att handla den i gamla "Öbacka" men 100mil e en lång omväg :wink: Pluggade för övrigt på Sjöbefälsskolan i H-Sand till drift teknink, en trevlig stad bodde på Storgatan 75 3tr då jag pluggade...
av Cox
oldtimersmc skrev:
Cox skrev:Så lite så :D du kommer garanterat bli nöjd med den. Helt underbart att alltid ha fullt batteri under vintern.
Hade varit trevligt att handla den i gamla "Öbacka" men 100mil e en lång omväg :wink: Pluggade för övrigt på Sjöbefälsskolan i H-Sand till drift teknink, en trevlig stad bodde på Storgatan 75 3tr då jag pluggade...
Se där landet är mindre än man tror, och håller med "byn" är trevlig att bo i samt fin natur älskar kusten :D
Soulman skrev:Det finns säkerligen på Skruvat.se. Köpte min Calixsats för MoK åtskilliga hundra billigare än Mekonomen och andra ställen.
Jag har ställt frågan men utan resultat så då blir det en annan leverantör...
Va och hämtade ut laddaren i dag 1286 kr via http://www.bds.se skall bli så djävla gött att veta att man inte riskerar att stå utan ström i vinter.
8+ i Värmland men tempen faller, och då så behöver man både ström o värme.
Ps CoX min farfar hade "Gästis" en gång i tiden (fråga de äldre så vet du vad jag menar)...
Cox skrev:Det jag spontant kommer att tänka på är Spjutegården :D
Ja tempen kryper ner även här snart tuggar värmare och laddare för fullt
Skall höra med Far...
Har iaf just monterat och kopplat in då frun skall åka till jobbet om 3 timmar :D då sover jag :D :) :-)-)
Just nu så är tempen på ca 0.5C så hon lär va nöjd med att jag fixat motorvärmare/cupevärmare och nu laddare så att hon kan köra diselvärmaren i vinter då behov uppstår...
Jag och jyckarna åker den gamla v70N i morgn till skogen för vovvarnas rekreaktion
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Hej! Igår på vägen hem frå[…]

Vi som beställt nya V60

Tycker ni inte att V60n är alldeles fö[…]

Bak 30-21.4=8.6 Slitagegräns enligt Haynes 8.[…]

95E10. Kör ändå 95% på el s&[…]