Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av apersson850
Jag tillhör också dem som varken fått e-mail eller skivor än. Men registrerat mig har jag gjort.
Användarvisningsbild
av petkas
Om ni har sensus så ska det stå följande i paketet som tobbev sa.annars säger systemet bara att "kan ej läsa skivan" eller liknande.

S60 MY11-
S80 MY12-
V60 MY11-
V70 MY12-
XC60 MY11-
XC70 MY12-
Användarvisningsbild
av Friman
Till Er som lyckats att uppdatera kartorna:

Vilken version har ni nu på kartorna ?

Jag som fick min S60 förra veckan har V 30.11.03 med mjukvaruversion 0997.

/Ove
Användarvisningsbild
av petkas
började installation av kartorna o efter ca 20minuter så brakade hela systemet samman bla. navigation ur funktion helt o hållet,man får upp meddelandet "ta ut skivan o stoppa in det igen"gjorde det säkert 20 gånger sen gav jag upp o åkte till helmia o fick en tid på onsdag,killen som jag pratade med trodde att det är läsaren som har givit upp,enligt honom var det nån annan också som hade fått samma fel,nu gick det iaf 5 månader innan man fick lämna in bilen för nybilsgaranti,den förra fick jag lämna in efter ca 1 månad(handbromsen) o den för förra samma dag(tankarmaturen) så att det går åt rätt håll iaf.
av pianopeter
Uppdaterade bilen med de nya skivorna och efter 1 dag brakade sensus systemet ihop så nu är de mjukvaru uppdatering och kartorna läggs in på nytt. Meckigt värre
av pianopeter
De lilla jag såg av rti systemet så bra ut, så klart du ska ha dem, du har ju betalt för dem ngnstans. Men se till så mjukvaran är uppdaterad annars lär de troligrn braka
Användarvisningsbild
av petkas
pianopeter skrev:De lilla jag såg av rti systemet så bra ut, så klart du ska ha dem, du har ju betalt för dem ngnstans. Men se till så mjukvaran är uppdaterad annars lär de troligrn braka
min brakade också i hop efter ca.20 min.,ska lämna in min i morgon,hoppas det går fort, åker utomlands på söndag.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 29
Köpråd v60 2015-2016, D4

Hej! Jag och sambon går i tankarna att k&o[…]

230fk går snålt

Okej då ska jag kolla hur den går s&ar[…]

Vad är denna inringade i motorn? Kondensato[…]