Volvo 240 & 260, 340 & 360 samt 440, 460 & 480 relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Smitt
Ingen som jobbar på plast eller gummiverkstad som skulle kunna tillverka skydd för de bakre skärmkanterna och göra sig en liten hacka på det.
Antar att det behövs för de flesta.

Ungefär så här.
http://www.renault.se/web-org/transport ... erskap.gif

Kanske är en riktigt puckad jävla idé, aja man blir vad man dricker.
av krang
Jag har funderat skärmbreddare både fram och bak. Bak på grund av rosten. Jag inbillar mig att skärmbreddare till en golf 3:a skulle passa fint men har inte investerat i ett test. Men givetvis köper jag hellre nytillverkade specialanpassade skydd.

Bild

Helst lackade i bilens färg :D
av Smitt
Hihi, hur mycket kostade det att lacka gummilisterna?
av krang
Missförstånd! Jag skulle vilja ha skärmbreddare lika de på en golf tre dock lackade i bilens färg. Har inte testat alls men skulle vilja. Borde inte kosta mycket att lacka.
av Smitt
Jag menar att du redan har gummilisterna på bilen lackade. Handtagen med. Kosta mycket?
av krang
Jasså dett :D . Ursäkta mig. Fattar lite trögt. Det var förra ägaren som gjorde allt sånt. Hela bilen är omlackad 2001. Kan man plocka bort grejerna och lämna in så blir det nog inte så dyrt. Tror att en kofångare kostar en 1000 att lacka men jag har dålig koll tyvärr.

Tack alla för svaren!!

Xc60 MY26 Kylt handsfack

Har för mig att volvo tog bort det kylda hand[…]

Om du behöver uppdatera mjukvara vet jag inte[…]

Hej! Hur har det gått för dig? Lös[…]