Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av BlackR
Jag beställde en för några veckor sedan... :D då sa handlarn att dom skulle släppa 100st V60 t6 awd Black R... +20st som volvohandlarna kunde beställa som demo!!
av BlackR
Har även hört rykten om att dom har tagit bort VOC från specen!! Någon här som vet om det stämmer???
av bromölla
hej jag är ny här och jag har me beställt en v60 black R, och dom sa till mej att 100 bilar ska tillverkas, jag får min första veckan i november har någon annan fått ett leverans datum?
av XC60
En black R låter ju som ett fynd, man får ju all utrustning man kan tänkas behöva. Det är ju billigare än en D5 AWD med samma utrustning. Jag hade plockat en direkt om firman hade tillåtet bensinare :( Snälla Volvo släpp en D5 AWD Black R med samma utrustning för ett riktigt fint pris, då står jag först i kön :-D När ni ändå håller på så stoppa in start&stopp i D5 aut också så CO2 sänks på den...
Användarvisningsbild
av danielbarkman
XC60: Det finns ju ett alternativ, dock kanske inte lika exklusivt som Black R. Jag själv kör V50 D5 R-Design med polestar och automatlåda. Den går riktigt bra kan jag säga :)
av XC60
Tänkte mest att en specialversion av D5 AWD får ju ett bättre förmånsvärde som tjänstebil om bruttopriset är lägre än om man plockar på allt ur extrautrustningslistan. Utrustningen i Black R är perfekt.

Snälla Volvo gör en V60 D5 AWD White R med samma utrustning som T6 Black R inkl polestar för bruttopris 429 900. Då vill jag ha exemplar nummer 1...

Det är till EGR-ventilen. Har du kännt […]

Ja Vparts har generellt bra grejer. Jag kör […]

Ja det ska sitta en vacuumslang som går till[…]

Ok tack för svaret. Kollade tändstiften […]