- tis 27 sep 2011, 20:27
HGar beställt stänkskydd, Kluster har just hämtat ut sin bil och där ingick gummimattorna, det verkar som säljarna aggerar som yra höns man skulle nog behöva skicka den på kurs, för det borde vara samma regler för hela Sverige!
henrikjohansson82 skrev:Välkommen i klubben, deras system fungerar mycket undermåttligt, inte fått rättsida än allt är som ett skämt! :-(O)jumu01 skrev:Var förbi ÅF tydligen har det blivit fel i beställningen av bilen då min email inte kom med och att sätta in den i efterhand gick inte, så nu skall dom försöka styra upp det så att det fungerar att följa leveransstatusen.
Beställde även Xenonljus till helljusen, lika bra att dom gör det om något skulle bli fel. Räcker sedan inte dettta får det bli X-ljus men Xenon, men en sak i taget.
Har varit in till min volvohandlare 5 ggr nu, samma sak för mig, mailadressen lades till i efterhand och nu fungerar det inte.
Min före detta bil ligger dessutom med på minvolvo sida och den går inte att få väck! Nu har de iaf lyft frågan till nån som skulle veta bättre om hur systemet fungerar.
Fan vilken hemskt dryg känsla det är att vänta på nybilen!!!!!
Enligt min volvohandlare ingick inte gummimattor, så man får nog be snällt får att få med sådana.
Är det nån som fått sin bil som monterat på stänkskydd? ser det i så fall okej ut? Skyddar ju bra!
HGar beställt stänkskydd, Kluster har just hämtat ut sin bil och där ingick gummimattorna, det verkar som säljarna aggerar som yra höns man skulle nog behöva skicka den på kurs, för det borde vara samma regler för hela Sverige!
Fiat 500 de luxe -59. Volvo V60 D4 aut Momentum BE-15