Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Tack för det! Om du syftar på att jag jobbar inom bilbranschen så måste jag tyvärr meddela att jag är kontorsråtta:-)
Det är inte helt ovanligt att folk reggar sig på forumet för att göra reklam om sina egna företag/arbetsplatser. Därav min undran.
Men det brukar ge sig ganska snabbt då folk gör sökningar på IP-adresser osv.. :D
Variosboy skrev:Det är inte helt ovanligt att folk reggar sig på forumet för att göra reklam om sina egna företag/arbetsplatser. Därav min undran.
Men det brukar ge sig ganska snabbt då folk gör sökningar på IP-adresser osv.. :D
Jag hänger inte med. Vill du förklara?
Att folk gör sökningar på IP adresser. Jag ser inga IP här?
Jag vet inte hur man gör, men vet från andra trådar att vissa (kanske det varit moderatorer, vad vet jag) som tagit fram vilka IP-adresser inläggen är postade ifrån och på så vis kunnat konstatera att det rör sig om samma IP från exvis flera nya medlemmar som förespråkar en viss vara..
av dst02
Nån som vet hur plåtarna ligger vid hjulhuset bak på V70II? Knackade lite med händerna där bucklan är och de känns rätt tjockt just där om man jämför högre upp på skärmen. Misstänker dubbelplåt vid nedre bakre hjulhus...
av Cox
dst02 skrev:Nån som vet hur plåtarna ligger vid hjulhuset bak på V70II? Knackade lite med händerna där bucklan är och de känns rätt tjockt just där om man jämför högre upp på skärmen. Misstänker dubbelplåt vid nedre bakre hjulhus...
Har du någon bild på hur skadan ser ut och vart den sitter ?
Jag har några tips som jag lagt upp på min blogg för några år sedan.. Kolla här (hoppas det är OK med Mod´s att länka): http://matzen10.wordpress.com/2009/08/2 ... -pa-bilen/. Jag har sett det göras "live" på en liten buckla, så det funkar! Sprayen finns att köpa på Biltema t.ex. Och en hårblås kan du säkert få tag i.
Hur som helst; uppdatera oss gärna med foton!!

I annat fall vet jag en utbildad kille på DitecCenter i Örebro som är överj*vlig på att massera ut den.

M V H
---> Matzen

Edit: Ser nu att du är bosatt på västkusten..

Jag lånar denna tråd lite då jag[…]

Men är problemet med låg spänning […]

Om man måste lossna en kylarslang för a[…]

Tysta sommardäck V90

Glöm inte bort er egen hörselkurva n&aum[…]