Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av bult
Att sätta på utslagsbegränsare för att få på en snygg fälg skulle aldrig falla mig in, har testat med begränsare och vändradien vart helt patetisk. Själv kör jag på 215/45 17" med et 43 på fälgen utan begränsare och det tar inte i vid fullt styrutslag, vet dock inte et på varken Nebula eller "R" fälgen men tippar på att det ligger runt 48-49 ...
av S60AWD2.5T
bult skrev:Att sätta på utslagsbegränsare för att få på en snygg fälg skulle aldrig falla mig in, har testat med begränsare och vändradien vart helt patetisk. Själv kör jag på 215/45 17" med et 43 på fälgen utan begränsare och det tar inte i vid fullt styrutslag, vet dock inte et på varken Nebula eller "R" fälgen men tippar på att det ligger runt 48-49 ...
Ha vända det går inte alls man får backa sig runt.
Men när man vant sig fungerar det oftast med lite planering men man skäms ibland på parkeringarna.

Har Nebula med största begränsningen allt monterat från fabrik.
Men man kankse kan ta bort eländet när vinterpuckarna åker på.
Användarvisningsbild
av G-kraft
Som vissa säger, Nebula är för vanligt nu , men dock är det fortfarande den snyggaste fälgen volvo tillverkat tills de kom nu med " Eudora "...fy fan vad snygga de fälgarna är....kolla gärna upp de...men de är inte stilrena...

R-fälgarna ser klart snyggare ut när bilen rullar..men när bilen står still, då vill jag se Nebula fälgar....

Har batterierna varit fulladdade? Och vad har det […]

Vaccumslangar till 940

Har du koll på vad det är för dime[…]

Både den vita och bruna går väl n[…]

D4 VEA dricker olja

Kommer köra https://oljedroppen.se/produkt/mo[…]