Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Cox skrev:Någon som har artikelnummer på dessa munstycken som funkar OBS ej dusch.
Min ÅF vet inte vad jag pratar om när jag nämnde att det finns andra
Volvos reservdels nr för dessa är: 31301523
JHg skrev:
Cox skrev:Någon som har artikelnummer på dessa munstycken som funkar OBS ej dusch.
Min ÅF vet inte vad jag pratar om när jag nämnde att det finns andra
Volvos reservdels nr för dessa är: 31301523
Tack skall genast beställa dessa :D
Cox skrev:Killen i receptionen tappade haken och undrade vart jag fått den informationen från.
Han lände inte till dessa munstycken :-) Nu är beställda, och dom fanns även i hans PC
Tusen tack JHg
Inga problem. Har själv fått mina bytta till dessa. Därför visste jag vilka dem var... ;-)
JHg skrev: Volvos reservdels nr för dessa är: 31301523

Dessa munstycken, är det solida strålar alltså, där de enskilda rören går att ställa?
Jag upplever att jag har sådana, (D3 my11) men att trycket är för dåligt i systemet. Funkar hyfsat i låga farter, katastrof i högre.
Detta var min upplevelse i vintras... och nu är ju slask- och salteländet snart här igen. Sitter ovanstående artikelnr som original numer eller ger man bara dem till kunder som begär dem?

/Sverre
Jag bytte ut mina duschmunstycken, dom var helt värdelösa inne i stan ja då funkade dessa. Men över typ 90 km så blötte dom nederkanten av rutan, och det anser jag vara helt off för mina ögon sitter högre upp en bra bit ovanför ratten :D Dom med kulmunstycke vattnar faktiskt rutan där mina ögon befinner sig :D

Bump! Har även liknande problem! Finns det n&[…]

Funderar på att leta lite på skroten[…]

Det börjar bli hög tid att bagageutr[…]

Till och från så hackar bilen lite vid[…]