Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej har flrer fått sin sida på Min Volvo radarad på befintlig bil när ni beställt en ny bil.
Jag har bara nya bilens leverans status med och inget om min befintliga med service mm
Min Bil portalen verkar va ett skämt om du frågar mig. Efter mycket om och men lyckades jag få tillträde, då har jag en tredje bil tillgänglig som jag aldrig hört talas om. Dessutom verkar den ju inte ge något, eller vad har ni andra den portalen till?

/MArtin
Du har rätt men jag skall sälja min bil till min granne och trodde att jag skulle kunna visa honom allt om bilen. Det finns ju i service boken för utom Polestare och grävlings smäll mm: Men han får den för 120.000 så det må vrara hänt.
Det jag retar mig på är dessa så kallade IT-tekniker
Ja jag håller med om att den sidan är ett skämt. Förra ägarens service finns inte med, enbart mina egna. Det enda som jag anser som en bra funktion är att boka service och andra verkstadsbesök. Det funkar utmärkt, man bokar tid och undrar meken över något ringer han upp.
Allt funkade klockrent i ca 1 vecka sen var det någon där och fingrade.
Men skit i det det är ju bilen vi trivs med.
pumpnasare skrev:Hej har flrer fått sin sida på Min Volvo radarad på befintlig bil när ni beställt en ny bil.
Jag har bara nya bilens leverans status med och inget om min befintliga med service mm
Det är inte så att du missar den lilla "osynliga" pilen som man bläddrar mellan olika bilar med? Sitter på vänster och höger sida om där reg nr står
Momentum skrev:
pumpnasare skrev:Hej har flrer fått sin sida på Min Volvo radarad på befintlig bil när ni beställt en ny bil.
Det är inte så att du missar den lilla "osynliga" pilen som man bläddrar mellan olika bilar med? Sitter på vänster och höger sida om där reg nr står
Den fanns där i ca 4 dagar sen var den bara borta
Själv har jag problem med utrustningslistan på min gamla T5:a; där har jag tydligen HU-850 (803 sitter i min bil), mugghållare i instrumentpanel (har ej), låsbara hjulbultar (kan ha försvunnit?) elektriskt manövrerade framstolar (har bara det på förarstolen), nyckelavstängning airbag passagerare (har ej). Så "Min Volvo" har ju ingen vidare funktion om man inte kan lita på uppgifterna. Tur i alla fall att jag har armstöd fram, tydligen extrautrustning. :roll:

På fars D3 står där ingen info alls, förutom motor, reservhjul lack och så vidare, trots en del utrustning (summum).

Med tanke på däckdimentionen bör d[…]

..pedalen sjunker när man trycker på […]

Koppla in Isudar carplay

Hade exakt samma problem. Hittade kablarna i golve[…]

Jag är tveksam. I landet Sverige älska[…]