Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av bupsen
Igår hämtade jag min volvo xc60 D3 AWD :D
Men jag får inte igång VOC vart hittar jag pinkoden till aktiveringen ? Jag har läst i alla böcker och små foldrar som jag fick med men kan inte hitta den.
Användarvisningsbild
av petkas
Det ska du göra tillsammans med säljaren,det är han som ska ringa upp centralen o sen får du själv bestämma den persoliga koden,vad det nån ny anställd som levererade bilen till dig,nu är det bara att ta en sväng till återförsäljaren igen.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Nejnej, säljaren behöver inte göra det.

Sätt dig i bilen och håll inne "OnCall"-knappen. Sen kan du själv välja en pin-kod när du pratar med personen på oncall-centret.
av uuno_san
Grattis!! :D

Hur många veckor fick du vänta på bilen från beställning?
av bupsen
när jag håller in knappen så står det i displayen håll in 2sek men det funkar ju inte är det något som är fel då eller göra jag något fel ?
Jag fick den tidigare än utsatt datum jag skulle fått den vekca 40 men fick den vecka 38 på fredagen och beställde vecka 20
Användarvisningsbild
av Maximilian
Du måste fått en aktiveringskod från din återförsäljare, annars kommer inte uppringningen att fungera.
13 siffror som du knappar in i undermenyn i Sensus under aktiveringskod, därefter skall du ringa upp On Call.

Har du inte fått den be att dom lägger in dina uppgifter och skickar över koden per mail.

Mvh
/Christian

..Dålig kvalitet? Är det märke[…]

Här är det målarverkstad i tvä[…]

V60 gen1 , bensin eller hybrid?

Jo absolut, det är den ju. Min förhopp[…]

Inkörning av ny V60 T6 2026

Ja, men när vågar man ge på max[…]