Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Hålan
Förresten!

Den 16 augusti var det dags igen

Bild

Denna gången blev frun påbackad av en husbil

Bilen har nu stått på verkstad i 2 veckor och beräknas vara klar på onsdag

Måste ligga en förbannelse över denna bil
Användarvisningsbild
av Hålan
Bilen hemma igen.

Men den där XC-grillen jag bett om några gånger uteblev även denna gång.

Hade dock 2 problem med bilen efter att jag hämtat ut den.
Elhissen på förarrutan gick ner igen när jag körde upp med automatik. Och båda dimljusen fram var döda.

Men detta fixade dom (ganska lätt) på verkstan dan efter.
Fönsterhissen var lite krånlig, när väl förarsidan var fixade åkte plötsligt passagerarsidan ner av sig själv.

Skeptisk till datorsystemet i min bil, sist jag servade den skulle de uppdatera mjukvaran och då var bilen stendöd i 2 dagar innan de fick liv i den igen.
Användarvisningsbild
av Hålan
Vill bara meddela alla intresserade att bilen nu varit skadefri i nästan ett helt år (BE)
Förutom att gångjärnet till tanklocket gick i sönder för 1 vecka sedan, plastbitarna som håller locket stängt/öppet flög iväg när jag skulle tanka. Men ett nytt från Skruvat.se fixades direkt och bytet var enkelt :-)-)
av Skroff
Undrade på om r-fälgarna (18") tog i innerskärmen eller om det gick bra . Hade tänkt o köpa det till min v70 04 men är inte säker på om jag ska ha 18 eller 19" vore tacksam för ett svar :)
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
Nya framfjädrar tar i hjulhuset

Felmonterad eller fel fjäder

Byte HU850

Hej jag har en HU850 som funkar dåligt Har n[…]

Sätta en slang på avtappningen i blocke[…]

Brukar inte vara några större problem […]