Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Variosboy
Ja, det är mycket möjligt att felet med kvaliteten beror på Telia, men avsaknade av bra utbud och taskiga uppdateringar är knappast Telias fel! :wink:
Användarvisningsbild
av Brainy
och vad beror felet i kvalitet på hos mig då? Jag har riktigt dålig bildkvalitet oavsett om jag surfar in på datorn på http://www.viaplay.se eller om jag startar det direkt genom lg smart tv :(

Jag hoppas verkligen att det inte ska vara så här dåligt för jag vill gärna se sporten.
Användarvisningsbild
av Honke
Variosboy skrev:Ja, det är mycket möjligt att felet med kvaliteten beror på Telia, men avsaknade av bra utbud och taskiga uppdateringar är knappast Telias fel! :wink:
Och det har jag ju faktiskt aldrig påstått!

Sen är utbudet kanske inte fel pga att du tycker det, lika lite som att utbudet skulle vara bra pga att det räcker för mig. Utan den biten anser jag nog vara upp till betraktaren. 
Användarvisningsbild
av Variosboy
Du har "smile-gubbar"-funktionen avstängd va? För annars hade du sett att jag gjord en sån: :wink:

Visst är "ett bra" utbud en subjektiv bedömning, men avsaknaden av updateringen kan alla som har viaplay i alla fall vara överens om att dom knappt existerar..
Användarvisningsbild
av Honke
Jag har inte haft det tillräckligt länge för att skapa mig en bra uppfattning om uppdateringarna när det gäller hyrfilmerna

Där är något som är tokeri p[…]

Elpriset

Jag har sett hur mycket abonnemangskostnaden till […]

gummilist

Hade tidigare en V60 MY20 under lite mer än e[…]

Däck dimensioner

15 tums 65or har mindre diameter än 17 tums 4[…]