Jag vet inte var du kan hitta alla mätvärden, men om du lyckas hitta fabrikat och typ på givarna så går det lättare att hitta dom på nätet. Jag har t.ex själv hittat värden på tempgivare, men det var bara som ett "experiment". Jag hade inget verkligt behov av uppgifterna. Därför har jag inte sparat något.
Så tvätta av givarna lite försiktigt så kanske du ser några fabrikat och beteckningar. Under förberedelserna för detta kan du läsa igenom den här sidan:
http://home.swipnet.se/g_gson/index.html Det ger nog också lite information om hur dom fungerar etc. etc.
Naturligtvis finns det någon spec i Volvos dokumentationer på det här, men dom lämnar knappast ut något sådant. Eftersom mycket av motorstyrningen kommer från Bosch kanske du även skall söka där. Jag har läst på forum att Bosch är lite mer "kundvänliga". I det fall att någon debattör här på forumet vet något, så har han med största säkerhet mätt, sökt och klurat ut det själv. Och om du också lyckas få ihop en tabell med uppgifter, så blir du också en av dom som vet.
Även att detaljgranska t.ex Skruvat här på denna sidan, kanske du kan få fram en vägledning för dina givare. Testa även med några andra leventörer som har funktionen att hålla reservdelar till ditt regnummer på just din bil.