Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Ska jag köra fort så lyssnar jag gärna på "Automaticool" med Gemini Five.

Det har gått så långt att om jag drar på den låten i bilen så vet eventuella polare som är med att nu blir det åka av :twisted:

Annars blir det mest P4.
Senast redigerad av 1 vetten, redigerad totalt 0 gånger.
Lyssnar på väldigt olika typer av musik, allt från klassisk till modern men är rätt selektiv i mitt lyssnande för allt jag inte väljer själv klassas som skval. Jag är inte så förtjust i musik när jag kör bil om jag då inte väljer den musik som skall spelas genom att sätta in ett band eller en CD. Jag tycker att en del musik är klart störande vid bilkörning och på verkar körningen.

Mvh GK
vetten skrev:
Ticken skrev:P4.

Gubbvarning eller?

/Ticken
P4 är en utmärkt radiokanal att lyssna på när man åker bil.

Nej ingen gubbvarning på den inte :-)-)
Föredrar P1 och P2 i så fall. P4 är för mycket trams :mrgreen:
ZZ Top - La Grange (live 1980 från "Double Down Live") dvs maratonsändningen ROCKPALAST (ROCKPALATS på svenska) som sändes i svensk TV vår o höst från Gruga Halle i Essen. (BE)

[youtube]9zKVnpUIJPY[/youtube]

Högerklicka o välj "watch on youtube" så kan du se den i 720p HD :wink:
Ritchie Blackmore's Rainbbow - Beethoven's Ninth Symphony aka Difficult To Cure (live San Antonio, Texas 1982)

[youtube]7XvlsM39C-U[/youtube]

Högerklicka o välj "watch on YouTube" så kan du se den i 720p HD :wink:
Frank Marino & Mahogany Rush - Voodoo Chile (live Montreal, Canada 2001 - Franks hemstad)

Frank Marino är en av världens bästa gitarrister tillsammans med Jimi Hendrix, Frank Zappa, Eric Clapton, John McLaughlin, Ritchie Blackmore, David Gilmore, Joe Satriani, Jimmy Page, Tony Iommi, Brian May o några till (kanske)...

Btw, jag såg Frank Marino & Mahogany Rush på Monsters Of Rock (Day On The Green) på Oakland Coliseum Stadium i San Francisco 1979. :D

[youtube]bBIo-XQH4ek[/youtube]
Lyssnade för första gången på Combichrist för några år sedan när P3 sände en konsert med dem på P3 Live och sedan dess har jag alltid återkommit till dem.
Nu har de dock ändrat lite stil på musiken och det gillar iallafall jag skarpt. :D

Throat full of glass är en förjäkla bra låt.

[youtube]G7dniFQ-Ccc[/youtube]
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 31
Bromsskivor och belägg till 740

Alla skivor som får säljas inom EU komm[…]

Föredrar sim i bilen, slipper koppla upp mobi[…]

Hej sitter och funderar på att skaffa en xc4[…]