Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av Skorpan1
Hejsan någon som vet vart man kan få tag på skivor billigt till Volvo GPS RTI måste dock vara Cd versionen då jag har en 2001 med Cd läsare....
Hör av er.
Mvh Skorpan1
av Provocative
Billigast o enklast är att betala vad Volvo vill ha. Tyvärr så är de inte ens up to date. Jag var inne på samma sak med min -01. Försäljaren på Volvo tyckte att jag inte var klok om jag ens funderade på att betala för det utan rekomenderade lite mindre lagliga alternativ. Nu kan inte jag rekomendera det vidare. Både för att det inte är lagligt utan oxå för att fulladdningarna inte fungerade. Själv har jag acepterat att bilen är gamal och ska i stället göra om min till CD-växlare för musik. Navigationen i min S60 sköts numer av en Garmin från Claesolsson. Billigast och fungerande.
av Skorpan1
Ingen som har köpt 2011 skivor och uppgraderat RTI med dom och kan beskriva skillnaden...
Användarvisningsbild
av kebabpizza
Jag tror tyvärr inte någon tycker det är direkt prisvärt, när en ny och ca 100 gånger bättre Garmin, Tom Tom o.s.v. lätt kan fås för dom pengarna.
av Skorpan1
Nej håller med, Varför sänker inte Volvo sitt idiot pris på dom och får sälja fler istället för att inte får sälja någon för det priset kan man ju undra....
av Skorpan1
Konstgt inte någon som har några rti skivor , ( Måste vara CD skivor INTE dvd. ) liggande eller några man kan få prova, helst så nya som möjligt.
Hör av er maila gärna: [email protected]
Bromsbelägg

Köp inte kinesiskt NoName, det finns goda sk&[…]

Det är kolvar och vevaxel som skiljer mellan […]

Fel centerhögtalare?

Nä, det var ju så jag upptäckte at[…]

Inpressningen (ET) spelar också roll. Jag h[…]