Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av olafixar
daywalker_0 skrev:var hittar jag fildelnings sidorna!?

Mvh

Daywalker
Ladda ner ett prog som heter dc++

http://dcplusplus.sourceforge.net/index.php?t=2&s=1

"What is DC++
Answer: DC++ is an open-source, ad and spyware-free client, written in C++ for the Direct Connect protocol originally developed by Neo-Modus.com, that allows you to share files over the internet with other users. The client is often updated at least once a month for bugs and new features. You can connect to many hubs at same time and search for files from all of them with same search. You can continue downloading the same file from other users if somebody leaves."
Användarvisningsbild
av daywalker_0
Tack!!

Jag har redan DC++ men går det bara att ladda ner o bränna ut eller man måste göra något för att få det att fungera?!

Vad heter den senaste versionen av europa kartan ?!
och sverige?!

Vilka kartor är bäst om man vill ha sveriges städer och norden?!

Förlåt för en massa frågor men jag är ny med det här med GPS...
Har just köpt en Volvo V70 T5 men man lär sig väl...

Mvh

Christian
Användarvisningsbild
av daywalker_0
vad heter de olika kartorna !?

vad är det för fil format de är i!?

Mvh

Daywalker :lol:
Användarvisningsbild
av Sparkz
Antar att det är en image-fil som du får bränna ut på en DVD. (.iso / .img / .nrg)
av macke
Men det är fortfarande inte lätt att hitta kartorna. Nån som har exempel på vad filerna heter?
Användarvisningsbild
av daywalker_0
jag har försökt hitta men alla säger att de inte passar Volvos för utom om man frågar efter skivor hos Volvo...

Om det är någon som har förslag på var man kan hitta förrutom DC++
så blir jag glad...
vill ni inte skriva det här så skicka ett Pm till [email protected]
av Stimo
Jag är också på jakt efter RTI skivan men till dom äldre billar som är innan W36 1999. Någon som har de liggande alt vet var jag kan hitta den?

Jag har flera olika uppsättningar av den nya (gissar jag på) eftersom den inte fungerar på denna V70 -98:a

Någon? Kanske kan ordna en lite överföring. Delar gärna med mig av de jag har, maila eller PM:a mig ([email protected])
av Stimo
Hemskt vad lite kunskap de fanns om RTI på de här forumet... (S)
av Stimo
Någon här som vet om man måste bränna RTI skivorna på något specielt sätt, får dom inte att fungera nämligen. Någon som vet något?

//S
Användarvisningsbild
av olafixar
Stimo skrev:Någon här som vet om man måste bränna RTI skivorna på något specielt sätt, får dom inte att fungera nämligen. Någon som vet något?

//S
Är ju oxå novis...men är det i dvd-format så måst du ju ha en dvd brännare

Brukar det inte finnas möjlighet i dagens el[…]

Pilot Assist - finns det olika?

Min 2019 lägger av i 140 km/h, tror jag det &[…]

Carplay trådlöst?

Jag har själv sökt svar och lösning[…]

Fel troligen löst. ABS-sensor (VF) krån[…]