Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av hullan
okej. Jag kan absolut inte löda :) men om något är kasst där så syns det?

Ni andra tror inte mer på taxis förslag att programmera nyckeln tillsammans med bilen igen - varför den skulle ha blivit av-programmerad förstår jag dock inte...
av lillvargen
hej..jag hadde samma prob..gör så här...ha bägge kontrollerna framme...sät i nyckeln o vrid av o på tanningen 5 gånger,, då ser du att larmdioden blinkar..när den gör det så trycker du på den ena fjärren..då ska lampan på instr..sluta blinka o lysa med ett fast sken osedan efter en stund börja blinka igen..tryck på den andra fjärren o få ett fast sken...vrid av täänningen o prova fjärrarna..obs..ha alla dörrar siängda när du gör detta
av hullan
alright - jag ska testa detta - en sista fråga bara som jag inte sett utskriven någonstans - ska man vrida tändningen till läge 1 eller 2 när man vrider av och på dessa 5 gånger?
Användarvisningsbild
av taxi
Vet ej vad lägena kallas, men längst åt vänster till tändning fem ggr, lämna tändningen på femte gången, sen trycker du på lås eller lås upp i tur och ordning på dom fjärrar du vill ha till bilen!
Trasig pump? Rapsolja?

>""Byt den och kör 1-2 diskmaski[…]

V60 2018 CC Halvljus

:-) :-D Vad blev de för lampor sen?

Xenon D3S

Jag har haft dessa i min V60 i 4 år nu, ja[…]

Värme Cirkulation

Värmen i min bil har faktiskt inte varit rikt[…]