Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Ceklund
Vad kan en dylik kosta, och törs man köpa en på Biltema t.e.x? Var rekommenderar ni annars för inköpsställe?
Behöver nog byta dessa!

Conny
av Uthil
Mekonomen, Autoexperten, Meca, Ad Bildelar, För egen del ej Skruvat.se, men smaken är som baken. och Biltema skulle jag nog defenetivt inte köpa ifrån, för då får du byta om ett år igen.
Användarvisningsbild
av Marlboroman
Uthil skrev:och Biltema skulle jag nog defenetivt inte köpa ifrån, för då får du byta om ett år igen.
Baserat på vad? Jag har aldrig haft bekymmer med deras kablar, och jag känner ingen som haft bekymmer med dem heller. Dem jag känner som jag vet kör med dem har det funkat bra för.
av Uthil
Ok! Inte de jag känner, så fort det blöir lite kallare än normalt, så brukar de krångla, samt fuktigare ute, men men, Du gör precis som du vill, vart du vill köpa dem :D
av *pettson*
Uthil skrev:Ok! Inte de jag känner, så fort det blöir lite kallare än normalt, så brukar de krångla, samt fuktigare ute, men men, Du gör precis som du vill, vart du vill köpa dem :D
Kör med den i min bil och har säkert monterat ett 20 tal i andra bilar utan några som helst problem. Det är ju inte bara tändkablarna som kan bråka vid fukt. Det finns andra känsligare komponenter som folk brukar strunta i att checka av eller rentav åtgärda.
Xenon D3S

Jag har haft dessa i min V60 i 4 år nu, […]

Jag har hela tiden förundrat mig att parkerin[…]

Trasig pump? Rapsolja?

>""Byt den och kör 1-2 diskmaski[…]

V60 2018 CC Halvljus

:-) :-D Vad blev de för lampor sen?