Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Tjusigt tjusigt! Bara en kort fråga, sitter där en lampa i säkringscentralen normalt eller är det som du har byggt dit? Tyckte det där såg rätt smidigt ut! :D :wink:
Min tanke var att behålla den här 940in lääääänge.. Men, när en nyare bil ställdes framför mig så hade jag lite svårt att motstå.
Så, 940in är såld! Men, jag kör en cliffhanger och låter tråden ligga kvar här eftersom den kanske fortsätts att fyllas i.. Av en annan forumsmedlem 8)

/Ticken
Dalmans, jajjemen. Har lite planer för nya bilen :wink:

Nightmare, nya tråden ligger uppe nu.

Låter den här tråden vara olåst.. Eftersom jag tror att den nya ägaren kan tänkas vilja fylla i den.. Alt starta en ny :)

/Ticken
Sådär, man kanske får erkänna sig skyldig som ny ägare till detta vrålåk nu då då jag igår tog mig en vända till stockholm för att köpa denna.

Bild
Första bilden i min ägo. trött och smutsig efter 25 mil skitåka från huvudstaden.... släpet hade jag med mig ner då svärmor passade på att beställa hemkörning av en soffa som passande nog stod nere i stockholm.

Första uppdateringen på bilen i min ägo kommer dessutom på engång....

Bild
Snål-ticken hade stulit med sig sidoblinkersen ;)

Bild
Men jag hade vita liggande hemma så det gjorde mig inte mycket!
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

Det verkar inte gå att köpa aktier s&ar[…]

Volvo 945 STARTAR EJ

Vi försökte läsa felkoder via obd2 […]

Service Peugeot 107 2007

Äntligen färdig... Ska besiktigas om 14 […]

Huvvajer