- sön 11 sep 2011, 13:10
Jag saknar min grill väldigt mycket så det känns bra att kunna gå in på blocket och titta på den i alla fall.
Jag har nu anmält denna annons till Blocket, tyvärr lär det inte stoppa honom och jag tror inte polisen bryr sig om man gör en anmälan.
Jag är inte så mycket för att misshandla folk heller annars kunde man ju svara på annonsen och bestämma träff.
Antagligen skulle det sluta med att jag blir åtalad i stället.
Har polisanmält händelsen och ska se vad försäkringsbolaget säger i morgon.
Har i alla lärt mig att:
1 - Parkera mot en vägg där det är möjligt.
2 - Det nya emblemet kom på MY10.
3 - Det är ruskigt enkelt att demontera en grill om man inte behöver vara rädd om bilen.
4 - En S80 ser jäklig ful ut utan grill.
5 - Jag ska inte köpa min nya grill på Blocket.
s6025t skrev:ännu en annons.. du kan säkert köpa tillbaka din grill här han har ju lagt till en S80 grill sen förra annonsen! http://www.blocket.se/stockholm/VOLVO_f ... ?ca=14&w=3 http://www.blocket.se/stockholm/VOLVO_o ... ?ca=14&w=3Vilket sammnträffande att han plötsligt en lagt till en S80-grill i annonsen 2 dagar efter att min försvann 14km från Hägersten och att han nu heter Danne i stället för Daniel i annonsen.
Jag saknar min grill väldigt mycket så det känns bra att kunna gå in på blocket och titta på den i alla fall.
Jag har nu anmält denna annons till Blocket, tyvärr lär det inte stoppa honom och jag tror inte polisen bryr sig om man gör en anmälan.
Jag är inte så mycket för att misshandla folk heller annars kunde man ju svara på annonsen och bestämma träff.
Antagligen skulle det sluta med att jag blir åtalad i stället.
Har polisanmält händelsen och ska se vad försäkringsbolaget säger i morgon.
Har i alla lärt mig att:
1 - Parkera mot en vägg där det är möjligt.
2 - Det nya emblemet kom på MY10.
3 - Det är ruskigt enkelt att demontera en grill om man inte behöver vara rädd om bilen.
4 - En S80 ser jäklig ful ut utan grill.
5 - Jag ska inte köpa min nya grill på Blocket.
MVH Eric
Volvo V60 D5 Summum 2014
Volvo 142 DL 1972
Honda VFR1200X 2012
Mitsubishi Colt 2011
Hundai Coupe 1998
Volvo V60 D5 Summum 2014
Volvo 142 DL 1972
Honda VFR1200X 2012
Mitsubishi Colt 2011
Hundai Coupe 1998

- By Tommie87