NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av gaasedal
Hej :-)

Jeg har netop jobbet med at lave LED markeringsljus i mine dimljus, tänkte i lige kunne få se et bild af resultatet:-)

Jeg har lagt en LED ring med 15 LEDs rund omkring HELLA projektøren i dimljuset, så de ljuser ind på projektøren og giver et 'indirekte' ljus fremat - og koblet dem til positionslyset:-)

Bild

Kommentarer er välkomna:-)

Vänliga hälsninger fran Danmark
av CrossFireX
Snyggt! Själv kör jag med Volvos egna DRL, riktigt bra lyser dem! Ska ta en bild någon dag. Bytte ut dimljus mot varselljus då dimljus aldrig används ändå! :)

Off topic, men snygg färg på bilen. Tror vi har likadan färg, 488? ;) (Gekko Green Pearl) Gillar denna färgen skarpt! :)
Användarvisningsbild
av gaasedal
CrossFireX skrev:Snyggt! Själv kör jag med Volvos egna DRL, riktigt bra lyser dem! Ska ta en bild någon dag. Bytte ut dimljus mot varselljus då dimljus aldrig används ändå! :)

Off topic, men snygg färg på bilen. Tror vi har likadan färg, 488? ;) (Gekko Green Pearl) Gillar denna färgen skarpt! :)
Hi CrossFireX,

Ja DRL er snygge, jeg tænkte også på den løsning, men fandt istedet på denne combi så der var både markeringslys og dimljus:)

Og yep, det er en 488'er:) Jeg liker denne färgen mye! Får ofte komplimenter på den:)
Förstärkt kamrem

Är det nån som vet var man kan köp[…]

Olika typer av växellådor

Återigen rent generellt så kommer bile[…]

installera dragkrok

Det är plättlätt att installera med[…]

nackdelar med Running Boards

Tycker inte bilen är tillräckligt hö[…]