Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av päpplet
Jiim skrev:Ser bra ut! men du har ju för lite extraljus. sen sitter dom för högt upp :wink:
Bosch bigknick som är xenonkonverterade med 55W xenon :) Längre ner ska dom inte sitta för då går dom bara sönder
av Jiim
päpplet skrev:
Jiim skrev:Ser bra ut! men du har ju för lite extraljus. sen sitter dom för högt upp :wink:
Bosch bigknick som är xenonkonverterade med 55W xenon :) Längre ner ska dom inte sitta för då går dom bara sönder
Xenonkonverterade big knickare är ju bland de bästa! ska själv sätta 75W xenon i mina :)

Inte går dom sönder (om man inte är och plöjer i skogen då) här har alla lågt monterade och dom som gått sönder kan man räkna på fingrarna.
Användarvisningsbild
av päpplet
snövallar kallar jag det för (och jag tycker inte det är snyggt med dom där nere heller) :lol:
Användarvisningsbild
av päpplet
Motorn går som ett lass dynga igen ja. Tvåans cylinder vill inte riktigt vara med av någon anledning
Användarvisningsbild
av päpplet
jo jag ska ha ett till men jag lär inhandla en xenonsats till och dra ström till det då det bara finns kablar och säkring för 2 :( Men hållaren klarar då 3 iaf
Användarvisningsbild
av päpplet
Har haft problem med att bilen tvärdött för mig och startat när den kallnat och jag tror jag vet vart felet kom från. Mina reservrelän jag hade med var tydligen inte bättre dom heller när jag tog isär dom
Bild

kallödningar fanns det gott om på dom
Bild

redo för ett par års trogen tjänst till :)
Bild

böjde om min pinne till blinkersspaken på rattnavet också så nu går den tillbaka åt bägge hållen. En droppe loctite fick den också
Bild

I övrigt har jag bara städat den invändigt och tvättat och smort in sätena i brist på annat att göra. Ett nytt domkraftsfäste bak är beställt så snart ska den rostlagas igen och bakaxeln bytas innan den rasar för nu är det väldigt nära :lol:
Användarvisningsbild
av päpplet
Mera småplock som jag fått hem :D
Bild

Tvättning är överskattat :lol:
Bild

Bild

Som den ser ut nu
Bild

Bild

Har köpt mera grejs som ska sitta i dom här trakterna som snart ska hämtas också :wink:
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 75

Det var ju det jag sa. Vissa ser bara problem. D[…]

Uppdatering! Bilen är återigen ihopmon[…]

Bytte ut batteriet 2023. Hur är det med remme[…]

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem[…]