Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

ErikViking skrev:Källan...är mina vänner som gått på niten att gynna Apples risiga produkter. Som just nu är så rädda att dom stämmer allt och alla:-)
Så vad kommer dina 95% i från..?
Mina 95 %? Jag har aldrig ens varit inblandad i din lilla pseudodebatt. Försök hålla koll på vem du diskuterar med.

Om "mina vänner" räcker som källa så är en inte allt för vågad gissning att kave hänvisar till samma källa som du.
Som just nu är så rädda att dom stämmer allt och alla
Så här ser stämningsbilden ut i mobilvärlden just nu. Eller, förra veckan. Så kan var och en bedöma om Apple stämmer mer än blir stämda.

Bild
Jag har aldrig haft några problem med iPhone, varken när det gäller mottagning eller uppkoppling mot bilen. Detta gäller både för min förra bil (V70 med iPhone 4) eller den nuvarande (V60 med iPhone 3 och iPhone 4).
Tartryffel skrev:
ErikViking skrev:Källan...är mina vänner som gått på niten att gynna Apples risiga produkter. Som just nu är så rädda att dom stämmer allt och alla:-)
Så vad kommer dina 95% i från..?
Mina 95 %? Jag har aldrig ens varit inblandad i din lilla pseudodebatt. Försök hålla koll på vem du diskuterar med.

Om "mina vänner" räcker som källa så är en inte allt för vågad gissning att kave hänvisar till samma källa som du.
Som just nu är så rädda att dom stämmer allt och alla
Så här ser stämningsbilden ut i mobilvärlden just nu. Eller, förra veckan. Så kan var och en bedöma om Apple stämmer mer än blir stämda.

Bild
Man kan bara le:-)
Den börjar VERKLIGEN bli dags att denna tråd går tillbaka till ämnet. Kom igen nu, skriv inlägg som är relevanta för sakfrågan och inga otrevliga utsvävningar om vem som stämmer vem eller ett fanboy ställningskrig mellan olika operativsystem. Det finns lämpligare ställen för sånt än här. Ge mig inga fler anledningar till att ta fram saxen för det är nära nu.
Hejsan, har också haft detta problemet, men man kan faktiskt styra spotify med rattknapparna! Man går helt enkelt in under knappen meny på stereon, klickar vidare på random och väljer mapp. Då kommer det upp RDN folder på displayen, därefter kan du byta låtar med rattknapparna! Tack för mig!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

vinterhjul Fälgen "Ja" men det[…]

V90 läggs ner.

Nu ska man ju ge sig på att skatta hybrider […]

Ardic 612D

Hej, jag har en Ardic 612 D dieselvärmare som[…]

Startproblem batteri?