Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av buddha88
Dålig på o fota så de blir inte så mycket bilder som vanligt:D Men ska försöka komma ihåg de te imorn o ta bild på den me vingen på så ska ni få se:D De vart ju snyggt om man får säga de själv:D Bilder kommer imorn om ja kommer ihåg o fota innan bilen ska in på ett ställe från imorn 7.00 te 7.00 nästa morgon;D
Användarvisningsbild
av buddha88
Blivit dåligt me uppdateringar från min sida nu känner ja... :) Men de har sina anledningar, sparar te 19" fälgar o trim... Vilket trim skulle ni rekommendera te D5:an... Inget KCR för min del dock, men funderat på Autotech, BSR o TM Racing... Men alla har ju olika siffror va som gäller Org effekt o efter trim... Så va tycket ni att ja ska välja???
Användarvisningsbild
av Nexus
jag vill ah mera bilder och gärna när man ser mera av bilen ihop med vingen. Köp själv TMC mjukvara på min och fungerar klockrent :D
Användarvisningsbild
av buddha88
Nexus skrev:jag vill ah mera bilder och gärna när man ser mera av bilen ihop med vingen. Köp själv TMC mjukvara på min och fungerar klockrent :D
Ska ta bilder i helgen på bilen, har inte hunnit me de på ett bra tag... Vingen e borta för ja kom lite nära me högtrycken på jobbet så de lossna färg :D Men den ska lackas igen o den ska dit... Går de ladda in en ny programvara på verkstan utan att trimmet störs???
Användarvisningsbild
av Nexus
svar nejtror jag..... Laddar man orginal mjukvara försvinner trimmet. Men jag har 2 års garanti och gratis uppdatering om man måste ladda orginal på volvo av någon anledning.
Användarvisningsbild
av buddha88
Inte vart inne på ett tag nu, men våren e ju påväg o känslan me o greja me bilen håller på o komma tebaks...;)

Men va tror ni??? Har en "M3" vinge som ska på, samt en liten takvinge, 19" R-fälgar eller Svart/Krom fälgar... Själv tycker ja de skulle se rätt bra ut :)

Bild

Har också samma problem med att det fungera[…]

AC-rem V50 1.8F -09

Hej min AC-rem håller på att gå […]

Jag lånar denna tråd lite då jag[…]

Men är problemet med låg spänning […]