Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av dahlen
Sedär, sålde 940in för några veckor sedan och har sen dess letat förfullt efter något annat kul för en billig peng men ändå i vettigt skick, det slutade med denna bil :)

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

och ja, vad ska man säga om denna bil, den är blå men matt så en polering är inplanerat. Har en b230f motor sammankopplat med en m47 låda. HAR ENDAST RULLAT CA 17 600 MIL. invändigt som nyskick om man bortser från "prylfacket" på framdörrarna.

rost? ja självklart bilen är från -88 (-88b) men i små mängder och det som finns ska fixas till. bilen ska även närma sig backen och få vita blinkers runt om. men det är inte det viktigaste utan det är poleringen så man slipper skämmas.
Senast redigerad av 10 dahlen, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av dahlen
lite skillnad på skick på denna och den förra ;) samt att jag slipper förgasaren nu :)
Användarvisningsbild
av dahlen
tackar :) ja den är riktigt fräsch, den enda rosten jag har hittat är vid gl emblemet på bakluckan :shock: dom har den tappat lite färg på bakskärmarna så dom ska jag måla på innan rosten väljer att titta fram :)
Användarvisningsbild
av Ståhl
Men du! Det där såg ut att vara en redig kärra, verkar va i bra skick.
Och 88b har ju lh2.4 .. det är ju aldrig fel det heller.

Vad är det mer för planer? :D
Användarvisningsbild
av dahlen
den är riktigt fin.
hade det varit en 88a hade jag inte köpt den ;) efter att ha fått ner den på backen och lite lampor så har jag planer på 17/18" fälgar och en b230ft kanske kan hamna i maskinrummet :)

Bild
behöver en städning :)
Användarvisningsbild
av dahlen
exakt samma sak på 88b :) enda skillnaden är väll att det är lh 2.4 på 88b?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15

Slänger in en fråga och hoppas att den[…]

230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har Ok, jag t[…]

Går ryckigt vid jämn lite gas

Hej! Har en Volvo V70 2009 med D4204T som har g&ar[…]

Nope, tar man BE nu så är högst[…]