- lör 03 sep 2011, 12:41
Ja, har för närvarande en doftgran i taxibilen med nån godislukt, har för mig den heter relax eller nånting, dock så vissa kunder anmärker på den att det luktar gott iofs men det är inte min mening för vi får inte ha parfym eller så i bilen, så jag vill bara ha en fräsch doft som luktar mest som att bilen är nytvättad och inte påminner om nån sorts artificell doft/parfym som får folk att reagera. Så finns det en doftgransdoft som bara luktar fräscht och/eller finns det nåt bra medel som man kan spruta eller nåt så det luktar gott länge? Har en flaska luktätare som jag spruta på sätena en gång men det blev vita stänk av det och den lukta som sagt ingenting alls, så oangenäma dofter leta sig igenom ändå eller hur man ska säga. Sen har jag tvättservetter med just nu jordgubbslukt som jag drar över sätena men det luktar ju bara någon timme. Hemma har vi nån sorts tvättservetter med oceanbrisdoft, nåt liknande sån doft kanske. Det luktar fort lite ofräscht i en taxi av gamla spyor, öl, rök, kebaber, kiss, fisar å sprit- vitlöksandedräkter o s v :*O/ så bra förslag emottages gärna på hur maskera lukterna.
Självfallet tvättar vi inredningen då och då men det var inte frågan.
Självfallet tvättar vi inredningen då och då men det var inte frågan.