NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av john.h
Får också ställa mig i ledet med en V50 classic nu.
Det blev en vit classic momentum Drive Extra leksaker blev tidur,High performence,laminerade rutor och armstöd i baksätet.
Leverans i slutet av oktober(segt) kalaset landade på 239 prick
av jumu01
henrikjohansson82 skrev:2011-11-14 beräknas nya pärlan komma! Beställde 2011-08-29.

En V50 D2 classic momentum, Passion red, spider 17", takvinge, alu backspegelkåpor och calite/mörkgrå skinn! Kommer bli grym!

Och så givetvis Volvo on call, så man kan fortsätta sitta och leka med mobiltelefonen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grattis
Härlig kombo Rödbil med calite/mörkgrå klädsel, var inne på denna klädsel men fick aldrig se den live så jag fegade ur och tog mörkgrå!

john.h skrev:Får också ställa mig i ledet med en V50 classic nu.
Det blev en vit classic momentum Drive Extra leksaker blev tidur,High performence,laminerade rutor och armstöd i baksätet.
Leverans i slutet av oktober(segt) kalaset landade på 239 prick
Grattis John, segt att få bilen levererad i slutet av oktober, jag beställde min 29/8 och preliminär leverans 25/12 så sug på den karamellen!! Så vad har jag gjort för ont?
Skumt att det kan skilja en hel månad på leveranserna på beställningar gjorda samma dag!

Ska bli väldigt intressant att se hur snålt det går att köra dom, demobilarna ligger ju på typ 0,6 och man vet ju hur man behandlar dom!
av jumu01
henrikjohansson82 skrev:Skumt att det kan skilja en hel månad på leveranserna på beställningar gjorda samma dag!
Förklaringen är nog att du beställt V50 och jag en S40, så leveranserna på S40 verkar vara objekt som draaaaar ut på tiden!
av Kluster
Jo, 3 sept står det i deras system att den är på väg till ÅF...är väl på någon färja till Ryssland eller liknande nu...
av jumu01
Kluster det med Ryssland stämmer inte, för jag befinner mig i S:t Petersburg just nu och jag har inte sett en ny V50 D3 med svenska plåtar! :wink: (faktisk sant är där på en mini semester)
Du får nog skälla på SJ, det är väl deras ansvar att bilen kommer till Falun från Göteborg.
Dom är ju inte kända för att vara direkt snabba!
Tråkigt att du behövt vänta så länge, vågar inte ha en tilltro till mitt ev leveransdatum då jag ser hur det gått för dig.
av Kluster
Haha, bra där jumu01! Åtkomst till JagRullar.se - oavsett vart i världen man är! :-)-)

Drog en repa förbi min ÅF nu på kvällen och tycker mig se en vit V50 med likadana fälgar, dock såg jag inte om det var dubbelpipigt bak. Hade det varit det, hade jag börjat hoppas :wink:
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 47

Ok, då kör jag.

Volvo V50 "Mr White"

Snyggt! Det matchar ju resten av interiörens […]

DennisCA's Volvo 850 -97

Snyggt jobbat, kul att se!