Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av cybermunk
Adapter? dom kostar inte så jätte mycket.
Användarvisningsbild
av vetten
Ja det där problemet har jag också varit med om på frugans lur en alldeles vanlig SE och där finns inte heller alltid alla bilder med när man öppnar den med SE-s egen programvara, men tar jag ur kortet och sätter det i datorns kortläsare med en adapter så är dom där dom ska vara.
SE-s programvara verkar inte funka rakt av utan är väl som vanligt en "Halvmesyr" Typiskt för dom flesta mobiltillverkare idag att dom har så brått att dom inte kollar om programvaran funkar, utan ut och sälj och sen så får vi köpare betala för deras slapphet.
Skit är vad det är, men det är ju ingen nyhet eftersom det numera är enbart att sälja och käna så mycket man kan på varje lur och sen skiter man naturligtvis i kunden som får ta smällarna och utgifterna :evil:
Användarvisningsbild
av bjompa
Fick med en adapter till förra telefon men minneskortet i den här telefon är mindre så de passar naturligtvis inte, får skaffa mej en annan å se om de funkar.

De vore ju ganska trevligt att få tillbaka bilderna eftersom mycke bilder är på barnen å då oxå på nytillskottet, bilder som togs på bb.
Användarvisningsbild
av bjompa
Severin skrev:Prova och få tillbaka bilderna med recuva

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Å de är? Vart finns de?
Användarvisningsbild
av bjompa
De funkade ta mej fan, åå helvete va glad ja blir.

TACK SOM FAN SEVERIN
Användarvisningsbild
av Severin
Haha kanon att det funka, har själv blivit av med flera hundra bilder i omgångar men det var före jag hittade recuva.
Numera har jag dropsnap som skickar bilderna direkt till dropbox så nu får bilderna försvinna bäst dom vill

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Från början lite så, men man v&au[…]

Elpriset

Vattenfall, 2020 ………… […]

Tack :-)

Volvo V50 "Mr White"

Ja med den adra knoppen så, ja :)