Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Jiim
Har lite bekymmer med min telefon. fyllde de där 8gb minneskortet ganska fort så nu har jag köpt ett 32gb. och jag förde över alla grejer från gamla kortet, sen for jag ut och tog nå bilder på bilen. och då jag skulle föra över dom på datorn så är mappen med bilder tom. alltså har alla bilder raderats.. provade att ta en bild till och sen kolla så den fanns på telefonen och de gjorde den. men så fort jag kopplade in telefonen i datorn så försvann bilden. nån som vet vad problemet är?
av 2444ever
Kollat i swedroid forumet?
Det är inte så enkelt att du har någon automatisk synk som tar bort på mobilen efter synken?
Dom är alltså försvunna från mobilen efter uppkoppling?
Testat o föra över andra filer till/från kortet, vad händer med dom?

Du är säker på att mobilen klarar 32G?
Användarvisningsbild
av vetten
Se till att telefonen sparar bilderna du tar på minneskortet så bör dom ju ligga kvar där. Sen brukar man ju kunna välja i datorn vilket minne man vill komma åt, telefonminnet eller kortminnet.
Är själv inte så hemma på androidlurar ännu men det brukar ju inte vara så stora olikheter och vad jag kollat så ska din telefon klara 32Gigs-kort.
Användarvisningsbild
av cybermunk
Har inte X10 en begränsning på 16 GB??

Saxat från SE:s sida

Phone memory up to 1GB
microSD™ up to 16GB, 8GB included
Användarvisningsbild
av cybermunk
Undrar vilken man ska lita på, Sony Ericsson Själva eller Någon recensent??? Jag skulle då lägga min krona på SE
vetten skrev:
cybermunk skrev:Har inte X10 en begränsning på 16 GB??

Saxat från SE:s sida

Phone memory up to 1GB
microSD™ up to 16GB, 8GB included

http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_x ... 0-2964.php
Användarvisningsbild
av bjompa
Har en xperia x10 som bilder bara försvann på, dom va sparade på minneskortet.
De va bla bilder ja tagit själv, bilder som va nedladdade å bilder som ja fört över från datorn.
Igår märkte ja att en del av bilderna kommit tillbaka, dock inte alla.

Har kollat igenom varje mapp när den vart kopplad till datorn men de finns inte en bil.

Vore ju kul om nån kan förklara varför..
av Jiim
bjompa skrev:Har en xperia x10 som bilder bara försvann på, dom va sparade på minneskortet.
De va bla bilder ja tagit själv, bilder som va nedladdade å bilder som ja fört över från datorn.
Igår märkte ja att en del av bilderna kommit tillbaka, dock inte alla.

Har kollat igenom varje mapp när den vart kopplad till datorn men de finns inte en bil.

Vore ju kul om nån kan förklara varför..
Exakt så som min är. fast mina har inte kommit tillbaka
Elpriset

Vattenfall, 2023 sänkt till 16A, 2585kr 20[…]

Finns ju inget att spola på en manuell l&ari[…]

Registreringsskyltsbelysning var?

Nu har du fått många bra svar. Annars […]

AC problem V70 2016 D3

Då är det väl bara en felsökn[…]