- ons 24 aug 2011, 17:45
#559606
I övrigt är de diffspärrar jag litar på sådana som har en liten spak som man drar i och så säger det "KLONK". Då vet man att det är SPÄRRAT. Det är vad jag kallar mekanisk diffspärr - inget high-tech dravel :)
ThomasT skrev:Visst är det så.StringerBell skrev:I teorin så får du inte ändra något på en helbilsgodkänd bil, men i praktiken finns det ju ingen möjlighet att se att du monterat en diffspärr...andreas_lofgren skrev:http://quaife.co.uk/Lirar den både med befintlig elektronik/data och helbilsgodkännande?
I övrigt är de diffspärrar jag litar på sådana som har en liten spak som man drar i och så säger det "KLONK". Då vet man att det är SPÄRRAT. Det är vad jag kallar mekanisk diffspärr - inget high-tech dravel :)
Nu: Mercedes-Benz A-Klass 180CD 2017 Tidigare: 2017-2018 Renault Megane 1.5 diesel 2011 • 2009-2017: V50 D5 2008 •