Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av nilsotto
Är i stort behov av en bra papperskorg i min V70. Vad jag vet finns det inte någon som originaltillbehör. Någon som har tips på en bra lösning?
Användarvisningsbild
av apersson850
Jag har inte sett någon riktigt bra. Det är väl därför en del idioter använder sidorutan...
Användarvisningsbild
av Snacksalig
Fast jag tror att den papperskorgen blir svår att montera i V70II. I och med att V70II inte riktigt har samma mittkontolslösning som V70n-01, eller?
av Enzo
Häng en plastpåse runt växelspaken och ned i passagerarfotutrymmet, en enkel och bra lösning och det är lätt att ta med sig den när du går.
Användarvisningsbild
av Variosboy
Har haft papperskorg i två bilar, Volvo båda två.. Dom satt där när jag köpte bilarna.
I den ena så satt papperskorgen så löst i sitt fäste så den hoppade av ibland när man var ute å körde = Skräp på hela golvet, och i den andra satt den fast för hårt i fästet så när man skulle ta av den så hoppade den till å man hade skräp överallt..
:lol:
Användarvisningsbild
av Variosboy
Har man en papperskorg så fyller man den nog, men om man inte har någon så lär man sig att ta med skräpet ut ur bilen varje gång man lämnar den..
av Tarsiger
Lyckliga äro alla de som upplever så gott om förvaringsutrymmen att papperskorgen kan användas för sitt ändamål. Hade jag papperskorg i bilen skulle den genast bli ett ytterligare förvaringsutrymme.
Användarvisningsbild
av rüttner
Snacksalig skrev:Fast jag tror att den papperskorgen blir svår att montera i V70II. I och med att V70II inte riktigt har samma mittkontolslösning som V70n-01, eller?
Sorry, missade att jag kollade till v70n, trodde jag kollade till v70 II.
Var nog lite för trött när jag kolla.

1 felkod kommer upp! Inget mer. Det har testats s&[…]

Handbromsen tar bra men man behöver dra spake[…]

Hur och varför vill du dela. Internet fr&arin[…]

Kolla reläet för bränslepumpen, l&o[…]