Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Klart att man får bra betalt om man byter in en premiumvagn mot en Skoda. :wink:

Lycka till med nya bilen.
hardinge skrev:Inte för att vara sån men ett sånt inbytespris får man ju bara när man köper en såpasss ny och dyr bil du gjorde. Handlaren gjorde en hacka ändå :wink:
Precis det intressanta är ju egentligen vad man får lägga emellan,ger handlarn ett bra inbytespris är många nöjda och tänker att dom gjort en bra affär men så är inte alltid fallet tyvärr.
FredrikSvensson skrev:
Brainy skrev:Det var verkligen inte illa! :)

Vad blev det för bil istället?
Det blev en Skoda Oktavia RS kombi 2010:a bensinare. Racingblå , 3600 mil på mätaren
10 år senare på Skodaforum.
Vad skall jag göra med min gamla Skoda? den går inte att laga inte sälja inte ens att ge bort, Fan såg min gamla 00 den står i 100K nu:wink:
FredrikSvensson skrev:
Brainy skrev:Det var verkligen inte illa! :)

Vad blev det för bil istället?
Det blev en Skoda Oktavia RS kombi 2010:a bensinare. Racingblå , 3600 mil på mätaren
Dom är rätt så fina, har en kompis som har en sådan och är nöjd så det ska garanterat du bli med. Personligen hade jag dock hellre tittat på tex passat R36 med ett eller två år till på nacken.
Provocative skrev:Sant att inbytespriset speglar inköpspriset. Men det där låter som en jä***igt bra affär. Vad jag hört om just den Skodan så är det en bra och rolig bil. Inget dåligt köp i mina ögon.
Det måste vara kul att göra affärer med dig! "J**ligt bra affär" utan att veta priset :)
oldtimersmc skrev: Det blev en Skoda Oktavia RS kombi 2010:a bensinare. Racingblå , 3600 mil på mätaren

10 år senare på Skodaforum. :cry:
Vad skall jag göra med min gamla Skoda? den går inte att laga inte sälja inte ens att ge bort, Fan såg min gamla 00 den står i 100K nu:wink:
:lol:
Stefans 968

Nya skivor i fram monterade. IMG_1301.jpeg Bes[…]

Selekt garantin gäller ej hyrbil

Du tolkar skrivningen på fel sätt. Ga[…]

Update: blir inte den bilen jag har länkat bl[…]

När byttes bränslefilter senast?