Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av m2c
Den kräver minst 1024mb ram och 20gb ledigt på hd. Men dessa begränsingar går att komma runt om man trixar lite (åtminstone ram). Kör själv på en dator med 512 och växlingsfil.

Men programvaran finns ju på en viss bukt, så du kan ju prova installera den innan du köper hårdvaran.
Användarvisningsbild
av uno83
Borde väl vara lika OK att länka till programvaran som att länka till var man kan köpa en DICE. Båda är ju piratkopior och olagliga...
av Gelis
Kunde ju inte låta bli o handla, snabb leverans 1300 kr inkl frakt, ingen tull, testsample no commercial value var skrivet på följesedeln :D

Det som jag undrar över är, följde med Vida 2010D och 2011A varav 2011A hade möjlighet att välja svenska. Dock så står det inget om hur man installerar denna version. 2010D har ju en patch med på skivan och beskrivnig har man gör tex ställer tillbaka klockan osv.

Är det någon som testat 2011A?

Man kaske måste installera 2010D först för att sedan köra in 2011A
av Gelis
Installerade 2010D funkade direkt men var bara på engelska, vill ju ha på Svenska så jag provade att köra in 2011A som också föjde med men då sket det sig, Vida not ok och den gamla ver försvann :twisted:

Kanske hjälper att kolla registret o ta bort lite som skrevs om tidigare i tråden
av Appen
Hejsan alla, nu har även jag köpt en Dice med Vadis 2011A. Men jag har lite problem med att få Vadis funka, allt installeras som det skall (tror jag) men när jag skall öppna Vida all in one så funkar det inte, får bara HTTP 404 sidan hittas inte.

Hittar inte någon readme fil angående installationen eller crackprogram på skivan heller, någon som har fått det att funka och har lite tips vore det bra.

Kör med Win7 pro och internet explorer 9

MvH
Appen
av TomasL
Det låter som du har problem med själva databasen.
Om du kollar ner i systray, har databasen "dragit igång" och står det att Vida är startat?
av TomasL
Står det starting så håller den på att starta databasen. Så står det på min också i ett par minuter sedan blir det en grön pil på iconen och har för mig att det står "started".
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 241

Bud från utländsk intressent för […]

Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering

Baklucka låser ej