Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av Kanmo
greeeken skrev:Funk jag kör på win 7 32-bit.
Fungrade bra med skivan jag fick med
Windows 7 Home eller kreves enterprise?

Ellers så kan jeg anbefale denne leverandøren i Kina:

candy lee(sales manager)
Email: [email protected] [email protected]
MSN: [email protected]

http://www.obdfactory.com
Tel: +86-755-61216911 Fax: +86-755-61245931
mobile: +86-13677342649
Rm404, Unit A, Tower Ninth, Area, Banxuegang Rd., Longgang, Shenzhen 518129,China

Har handlet en god del derfra, betaler med PayPal konto og varene er levert hjemme på døren en uke senere.
Ett tips er MaxiDiag EU 702, funker kanonbra på Volvo fra 99 til 06 modellene. Kjekk sak å ha liggende i bilen.
av mikamb
Är väldigt intresserad av denna produkt men finns det någon manual hur man gör en felsökning .
Måste man ha en dator inkopplad i hop med DICE under felsökningen eller lagras all data i DICE enheten för att senare kunna avläsas i en dator.Mvh mikamb
Användarvisningsbild
av greeeken
mikamb skrev:Är väldigt intresserad av denna produkt men finns det någon manual hur man gör en felsökning .
Måste man ha en dator inkopplad i hop med DICE under felsökningen eller lagras all data i DICE enheten för att senare kunna avläsas i en dator.Mvh mikamb

Du måste ha datorn
Användarvisningsbild
av greeeken
Kanmo skrev:
greeeken skrev:Funk jag kör på win 7 32-bit.
Fungrade bra med skivan jag fick med
Windows 7 Home eller kreves enterprise?

Ellers så kan jeg anbefale denne leverandøren i Kina:

candy lee(sales manager)
Email: [email protected] [email protected]
MSN: [email protected]

http://www.obdfactory.com
Tel: +86-755-61216911 Fax: +86-755-61245931
mobile: +86-13677342649
Rm404, Unit A, Tower Ninth, Area, Banxuegang Rd., Longgang, Shenzhen 518129,China

Har handlet en god del derfra, betaler med PayPal konto og varene er levert hjemme på døren en uke senere.
Ett tips er MaxiDiag EU 702, funker kanonbra på Volvo fra 99 til 06 modellene. Kjekk sak å ha liggende i bilen.

Jag kör Enterprise 7 32 bit
av m2c
tbtommy skrev:ja undrar om ni som har beställt från aliexpress har behövt betala massa tull avgifter o mons?
Nej, visserligen skrev jag "Please send as gift" i meddelandefältet för att vara säker. Men det brukar de göra ändå i Kina.
av SeEmSi
Wow, super nöjd! Beställde i fredags fick den i måndags för totalt $206

Finns det något sätt att spara undan realtidsdata under en längre period för att senare exportera ut till typ excel för att plotta grafer? T ex under 1 timmes färd kontinuerligt spara undan varvtal och laddtryck.
av Jansson402
SeEmSi skrev:Wow, super nöjd! Beställde i fredags fick den i måndags för totalt $206

Finns det något sätt att spara undan realtidsdata under en längre period för att senare exportera ut till typ excel för att plotta grafer? T ex under 1 timmes färd kontinuerligt spara undan varvtal och laddtryck.
Varifrån beställde du? :)
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 241
230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har

Motorbyte Volvo 240

Jag har gjort ett ""hittepå" […]