Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av stänkarn
köpte en v70 -00 för ett tag seb och tänkte försöka få igång den inbyggde telefonen, så köpte ett stort sim kort men de funkade inte iaf. Funkar de inte med 3g kort? och hur ska man få skiten att funka?

Sen är de inbyggd gps med kartan är ju sen fiskarna klev upp på land ungefär. Kan man köpa en nyare version på kartan ifrån -09 eller passar de inte ihop?

Mvh Kristofer
av Tartryffel
stänkarn skrev:köpte en v70 -00 för ett tag seb och tänkte försöka få igång den inbyggde telefonen, så köpte ett stort sim kort men de funkade inte iaf. Funkar de inte med 3g kort? och hur ska man få skiten att funka?

Sen är de inbyggd gps med kartan är ju sen fiskarna klev upp på land ungefär. Kan man köpa en nyare version på kartan ifrån -09 eller passar de inte ihop?

Mvh Kristofer
Telefonen funkar inte med 3G-kort nej. Det ska vara ett gammalt simkort, de där med väldigt små minnen. Hur små minns jag inte längre.
Skittelefon hur som helst, alldeles för seg för min smak.
av Provocative
GPS går att uppdatera fortfarande. Jag har en -01 som jag kollade priset på. Jag anser inte att det är värt att betala de tusenlapparna för min gamla bil så jag tänker göra om navigatorn till en vanlig CD-växlare när jag får inspirationen och fortsätta med min Garmin de få gånger jag behöver navigationshjälp.
av Daddan
Jag beställde ett Comviq kontantkort från deras kundtjänst. 2G kort med så litet minne man kan få tag i ska det vara.
Stefans 968

Nya skivor i fram monterade. IMG_1301.jpeg Bes[…]

Selekt garantin gäller ej hyrbil

Du tolkar skrivningen på fel sätt. Ga[…]

Update: blir inte den bilen jag har länkat bl[…]

När byttes bränslefilter senast?