Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av RobbanS
Hej

Hade funderat länge och jämfört en del med volvos dubbelpipor innan jag beslöt mig för att inhandla från bsr,
kan säga att jag är MYCKET nöjd med resultatet, bilen känns mycket rappare, den ser sportigare ut samt
att ljudet både innanför kupèn och utanför blev riktigt brutalt jämfört med orginal :-O)

Funderar nu på att inhandla BSR 3" framrör med sportkatalysator vilket ger ytterligare effektfördelar och möjligheter till ett högre laddtryck och ett bredare laddtrycksregister

Min fråga är om det är någon som monterat hela systemet ?

Lite bilder Bild
Bild

Mvh R
Senast redigerad av 1 RobbanS, redigerad totalt 0 gånger.
av pergrein
Skriv vad du har för bil samt motor m.m är nog regel nummer 1 vid såna här frågor...

Edit: Såg att du ändrade din info under namnet nu...

Mvh
Per
Användarvisningsbild
av RobbanS
pergrein skrev:Skriv vad du har för bil samt motor m.m är nog regel nummer 1 vid såna här frågor...

Edit: Såg att du ändrade din info under namnet nu...

Mvh
Per
Hehehe
Luskade ut nyss hur man gör, skulle gärna lägga ut lite bilder, men jag lyckas inte lägga in något, bilden blir
för stor hela tiden :idea:
av pergrein
Om du lägger upp den på forumbilder.se så blir den i lagom storlek...

Mvh
Per
Användarvisningsbild
av RobbanS
pergrein skrev:Om du lägger upp den på forumbilder.se så blir den i lagom storlek...

Mvh
Per
Tack för tipset, men vilken av länkarna ska man använda för att bilden ska visas direkt samt ska man trycka på Img? även sparat bilden på datorn efter jag ändrat den på forumbilder, men det går inte infoga nån bild med Img
Försökt men kommer ingen bild när jag förhandsgranskar,,
av pergrein
När du laddat upp den på forumbilder.se får du olika webadresser (storlek på bilden) som du klistrar in mellan "Img" länkarna och då ska det fungera...

Mvh
Per
Användarvisningsbild
av RobbanS
Claesson skrev:trevligt trebvligt, antar att du också har chippat den med? =)
DeT är faktist på gång till Hösten, kommer bli Polstar, Har nyligen monterat dit detta godis från Bsr :D

Bild
av Peanuts
RobbanS skrev:
DeT är faktist på gång till Hösten, kommer bli Polstar, Har nyligen monterat dit detta godis från Bsr :D
Vad skönt att höra att du satsar på riktigt trim till din maskin. BSR:s chiptrim förstörde det första halvåret av mitt billägande innan vi äntligen kom fram vad felet var. Deras kundservice och ansvarstagande när felet konstaterades var under all kritik.

Förövrigt blev det mycket snyggt med det där avgassystemet!

/Pontus

Får undersöka om jag hittar någon[…]

Vad läser du felkod med?

Igår fick det bli byte av spolarna på […]

Cupefläkten.

Tänkte om det kunde ha något med det […]