Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av rolass
Hej Igen
Ja jag får väl försöka få tag på en annan fläktenhet och det kanske tar lite tid. Ska undersöka skrot alternativet för nu vet jag hur jag ska testa !

Jag vill tacka dig för att du besvarat mina frågor och att du delat med dig av dina kunskaper om bilelektronik. Jag har ialla fall fått lära mig en hel del . Stort tack för det !
Jag tycker det är beundransvärt att du snabbt och på ett bra sätt givit mig dina synpunkter.
Med vänlig hälsning / Rolass
av rolass
Har bytt fläkten tyvärr med samma dåliga resulat. Fläkten är helt stendöd. Har dock +12 volt på den lila kablen . Någon som har ngn idé vad jag bör göra ?
H /Rolass
av rolass
Nyss hämtat ut bilen från Bilia som bytt en av tempgivarna som sitter i backspegeln. Det finns 2 st en i vardera backspegeln och båda måste vara ok . AC:n stängs av om tempgivaren visar mindre än minus 6 grader. Nu kommer skön kyla och allt fungerar som det ska. Tack till alla som engagerat sig i mina problem med AC:n .
Mvh /Rolass
Styrservo V70 2010

Dette er ett kjent problem på Ford og din bi[…]

Elpriset

2700kr för drygt 1000kWh här, elhandel v[…]

Transmissionsolja till M66

ok, då låter Castrol:en som ett altern[…]

Hej! Bränslepumpen under förarstolen slu[…]